dastan

roman nveshte shode tavasot karbar

dastan

roman nveshte shode tavasot karbar


زوشیتا



به نام خداوند گیتی

داستان ما در مورد یه دختر از جنس سرکشی ، لجوج و شجاع .شایدم حماقتش بیشتر از شجاعتش باشه دزده ولی یه دزد خرده پا. به قول بچه محلا لوتی و بامرامه ،خودش که میگه اقا و سرور خودشه ولی هر چی درمیاره مجبوره خرج مادر بیمارش کنه اسم دختر ما زوشیتا هست.


غلام-اخه مگه من چی گفتم که اینطوری از ته دلت نفرینم میکنی فقط گفتم بالای دویست تومن نمیدم.

-دیگه داری زور میگی اخه ببین من با چه دوز وکلکی تونستم این زنجیرو کش برم تو هم میخوای مفت ازم بخری میدونی قیمت طلا تو بازار چنده؟

غلام- خودت میگی بازار،خیلی دوست داری برو به همین بازاریا بفروش ببین میخرن.

-اخه شمسی قربون اون کله کچلت بره من که میدونم اشنا داری میتونی دوسوته ابش کنی اونم با دو برابر قیمتی که به من گفتی تو که میدونی خرج دوا دکتر ننه ام چقدر زیاده بیا اقایی کن دست رد به سینه این دختر مظلوم و ستم کشیده نزن.

غلام- چقدرم تو ستم کشیده ای من میدونم چه مارمولکی هستی اصلا  بیا با خودم کار کن اینطوری از سرگردونی هم درمیای.

-نه قربونت همین که من واسه خودم کار کنم و اقابالا سر نداشته باشم واسم کافیه.تو هم همون دویست تومنو بده تو رو به خیر ومارو به سلامت، میدونم تا دست منو نزاری تو حنا ول کن قضیه نمی شی.

-الهی یه تریلی با بارش از روت رد شه بلکه من از دستت راحت شم.مردک دودوزه باز اصلا از این به بعد جنسامو نمیارم این الاغ بخره  دیوونم کرد تا این چندرغاز رو رد کنه خسیس،همونطور زیر لب غلام رو فحش کش می کردم یهو این عروسک نمدونم از کجا پیداش شد تو رو خدا نگاه کن ملت چه چیزایی سوار میشن اون وقت من بخت برگشته باید واسه دویست تومن پول بی زبون اینطوری بدبختی بکشم. حالا اینو ولش کن محله ما از این عروسکا نداشت ، ماشین مدل بالای محلمون که فخر عالم ادم بود همین پراید دست چندم اصغرسوپری بود که اون روز حال ننه ام بد شد مجبوری سوارمون کرد برسوندم بیمارستان کلی هم سر کوفت خوردم که چرا نن جونمو ول کردم رفتم پی الواتی ملت چه میدونن الواتی من همین ناخنک زدن به اموال مردم بلکه یه پولی  گیرم بیاد خرج خودمو نن جونمو بدم کاری که بلد نیستم بکنم فقط خوب میتونم نقش بازی کنم که اونم الحمدو..از بابام بهم ارث رسیده اخه قدیما تو همین سالن پایین محلمون تیاتر بازی می کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد